söndag 21 juni 2009

VÄSTERVIK!

Snart bär det av till den mysiga staden! Imorgon lär det bli packning och förberedelser hela dagen för att på tisdagen sätta oss i bilen och bara känna semesterkänsla! För att efter ca tre timmar i bilen krångla upp ett förtält.. hehe duns där tog det slut på det roliga.. hm ja det är faktiskt lite halvjobbigt innan man är på plats men sen är det ju en hel veckas lugn och ro som står på schemat så det ska nog gå bra.

Jag tycker ändå det jobbigaste är innan man kommer iväg, innan allt är tvättat och packat. Just nu har jag en himlans massa lappar på allt som ska packas och köpas samt ordnas med innan avfärd.. Jag har börjat packa lite redan idag men farten försvann och jag hamnade här istället.
och nu tog det stopp även här.. helt trött, får nog krypa till kojs istället!

Väldans innehållslöst inlägg, men det fyller ju ut bloggen lite iallafall.. ;)

Sov gott alla!

//Nillah

3 kommentarer:

Toppenbloggen sa...

Hur gick det för er kusse? //N

Anonym sa...

Va gött, nu blir det ju kanonväder också så det passar ju perfekt. Ser verkligen fram emot att jobba hela veckan :) Ha det så skönt nu.

Anonym sa...

Nja, vi kan inte riktigt bestämma oss för vilken dag och hur vi ska bo...får pratas du och jag imorgon...kramilam!