tisdag 30 juni 2009

På väg

På väg

4 kommentarer:

Anonym sa...

Gött att komma ut och åka lite, hoppas ni har en mysig kväll där nu!

Anonym sa...

Jadå det är så mysigt så...nu ska jag hoppa in i duschen och krypa ner med en tidning och en fruktsmoothie...sen släpa mig upp för att borsta tänderna och sova sött, utan att bli väckt av hungrig bebis eller söt fillan som skriker, mamma mamma det är ett spöke i mitt rum...

Puhu,nu vill jag hem...saknar min lilla familj faktiskt!!

Anonym sa...

Hehe ja det är klart..Men passa på att slappna av ist, jag är helt säker på att de klarar sig jättebra ändå. De kommer bara tycka det är superbra när du kommer hem helt utvilad, pigg och glad med massa nya lekkrafter!

Anonym sa...

Håller med föregående talare, passa på att njut.. De kommer klara sig, de har ju en riktig superpappa ;) Så de klarar sig utan supermamman några dagar;)

Kramilikram från kusse som vaknade först av alla.. både sambo o dotter sussar fortf gott!