onsdag 24 juni 2009

Man ska ha husvagn:)

Man ska ha husvagn:)

7 kommentarer:

Anonym sa...

tjena örnen då..hehe...

Anonym sa...

Står du och tittar längtansfullt in i husvagnsparken eller? :)

Anonym sa...

japp...preeeecis=)

Anonym sa...

De har jättefin husvagn...precis vid havet så alla mina fördomar har spruckit...dömysigt faktiskt...

Anonym sa...

Ja det är säkert inte så dumt, iaf så länge det är ok väder så att man slipper sitta inne i den hela dagarna och glo. Men det kanske funkar med förtält och så då i vilket fall..Ni badar och står i antar jag? Känns bra att vara inne hela dagarna nu måste jag säga :)

Anonym sa...

Kan jag förstå...du som gärna vill bli brun...hamnar du efter simsjöfolket, hehe...men du pressar väl igen det i helgen nu!!??

Nä just det...flytt var det ju...hur går det??
Bra hoppas jag, kramen!!
Pixie

Anonym sa...

Nja jag har blivit dåligt på det där måste jag säga, pallar inte att ligga i solen längre. Förr kunde jag ligga åtta timmar rätt upp och ner, skulle jag göra det idag så tror jag faktiskt på riktigt att jag skulle dö.

Japp, flytt flytt städ städ och lite mer flytt och fix..Men det går bra, skönt att det är fint väder när man gör det! Kram