tisdag 30 juni 2009

Våran nya coola vilstol:)

Våran nya coola vilstol:)

5 kommentarer:

Anonym sa...

Just ordet cool använder jag särskilt för att en läsare påminde mig om dess existens härom dagen...hihi...frän fåtölj va?...fast det var visst lite stökigt på bilden såg jag...

Pixie

Anonym sa...

Vadå, vad är det för töntar som säger "cool" ?
Löjligt :)

Ja jäklar vad det ser ut, ett par skor som står på golvet, måste städas :)

Anonym sa...

Äh, det är bara en fjant jag känner...men jag vill inte att han ska vara ensam om att använda så töntiga ord, så på det här viset stöttar jag honom i hans töntighet...ja du förstår=)

Hm, jag tycker det känns som att bilden blev stökig, men jag vet ju allt som finns utanför bilden...eller så är det den något brokiga soffan som gör så att stök-känslan infinner sig!!

Anonym sa...

Ja fjantar känner väl bara fjantar antar jag..Själv känner jag bara coooola människor :)

Hehe ja det är nog det, du vet vad som är utanför bilden. Jag kan dock glädja dig med att det inte är värre än här, vilken kaos..Tusen lådor överallt!

Anonym sa...

Vilken snygg vilstol! Supersnygg!

/N