lördag 27 juni 2009

Campingliv..


är faktiskt helt okej! Det är verkligen hur bra som helst här. Idag har till och med jag vågat mig i havet, det var faktiskt inte alls så kallt som jag väntat mig, så nu kanske jag hänger på när Mikael tar morgondopp! Gumman trivs också fantastiskt bra, hon vill inte ens åka till Astrid Lindgrens värld längre, vilket hon pratat om att hon vill i ca ett halvår! men jag vill dit så jag hoppas att hon ändrar sig.. hehe

Förut när vi var påväg till duschen så "träffade vi på" Lasse Berghagen, attans att jag inte hade kameran med mig. Då hade jag sett till att tagit ett kort på honom och gumman för att lägga in på bloggen.. typiskt! Fast å andra sidan så kanske det hade varit lite småretligt att störa honom för att ta ett kort.. men vad gör man inte för bloggen?
Emy hon sitter här och längtar tills vi ska titta på Lasse, förut sa hon -jag älskar Lasse Berghagen. hehe hon vet ju knappt vem han är men vi får hoppas att hon blir nöjd!

Ha en bra kväll, nu ska vi trängas med pensionärerna... hehe fast vem vet det kanske är många yngre som vill se Lasse vad tror ni?

//Nillah

2 kommentarer:

Anonym sa...

Låter riktigt skönt det där, ni har haft en bättre dag än jag som har släpat runt på möbler och skit :)

Synd det där med Lasse, jag hade lätt kollat om jag var där, vi var ju tom på Allsången förra sommaren så jag tycker det är skoj..Hmm, ja jag hör själv att jag låter gammal så ni behöver inte kommentera det :)

Toppenbloggen sa...

Ja just det ja, flytt i värmen lät ju lite halvjobbigt. Men är du på plats nu då?

Ja allsång är kul, speciellt med lasse. Han är ju grymt mycket bättre än anders lundin, helt annan scennärvaro och lite mer avslappnad, men han har ju lite mer erfarenhet också..
/N