söndag 21 juni 2009

Kvällens box!

Kvällens box!

10 kommentarer:

Anonym sa...

Jäklar ni är verkligen professionella boxare, det där hade jag inte ens hört talas om..Hoppas det är nåt bra nu då iaf!

Anonym sa...

Det var lite småkul faktiskt...lättsmält!

Anonym sa...

Ja det lär ju aldrig bli av att jag kollar på det iaf så :) Har fullt upp med att ta bort plasten från Sopranos-boxen till att börja med.
Men en sak iaf..har du inte sett OZ har du ett bra tips där!

Anonym sa...

Om jag inte har sett?? Om jag inte har sett?

JAG ÄÄÄR OZ!!=) eller ja inte riktigt, men ojojoj vad jag har sett det...faktiskt under den där trevliga perioden efter dig...tänkte att lite fängelseintriger kunde muntra upp tillvaron efter vår misär=)

Anonym sa...

Rätt tragiskt...medans du firade på krogen,kollade jag fängelseserie mitt i nätterna och grät...ja alltså för att den där afroamerikanen satt i rullstol då såklart, inte över oss/eeey,politisk korrekt här idag!!!! Kunde ha skrivit den där negerkrymplingen om jag varit från Klippan=)

Anonym sa...

Haha firade på krogen..mes..
Jag kollade också på OZ då ju, det störde mig så att det alltid började precis när jag skulle sova för att orka upp och jobba dan efter. Tv i sovrummet är inte bra när jag varje gång tänkte: Fan då, jag kollar bara till första reklamen och sen låg jag där och pressade hela programmet. Men visst var det sjukt bra!

Anonym sa...

mes?
du är ju faktiskt en liten krogråtta i perioder, men låtsas som att du inte gillar det, typ, klunk klunk, usch, vad tråkigt, dans dans...tjoho, riktigt trist det här, flört flört...hehe..
hm...som nu, det är sommar...å surprise surprise Tonkis är singel just då??=)

som vanligt med andra ord...

från en som varit med och suttit väntandes ett antal somrar, dumsnut med andra ord=)

Anonym sa...

Jaha nu är det mobba sin bästa läsare-dagen här hör jag!

Haha men det är klart att jag varit på krogen i mina dagar, dock är det totalt slut på den fronten nu för tiden, oavsett om jag är singel eller inte.

Tiderna förändras, som tur är, även för mig..

Anonym sa...

Skojar ju såklart...

Å ja, du är den bästa bästa läsaren så nog mobbat!!(f*åt)

Här har det badats, först i grannens trädgård, sedan i vår...dock inte föräldrarna då, utan barnen=) Så jag hoppas på en tidig sänggång för busfillan, så man kan ta det lite lugnt i soffan!!

Ha en megamyskväll/Pixie

Anonym sa...

Hmm..jaja du är förlåten då.. :)

Här har det spelats fotbollsmatch och nu lite lugnt i soffan, skönt det. Borde ju packa och hålla på men inte så sugen på det just nu känner jag :)
Får bli im ist, jag lovar!