söndag 21 juni 2009

Inhandlat beatlestavlor...

Inhandlat beatlestavlor...cult ju:) Pixie

5 kommentarer:

Anonym sa...

Cult..är det kult eller coolt på östgötska? :)

Anonym sa...

haha...cult är cult, coolt är nåt som fjortisar använder...hade glömt det uttrycket, men tack för att du påminde mig om att det finns=) Kult(ing)är väl en späd gris...??

Cult stavas cult, som i culture, eller vad vet jag, jag stavar ju förlåt fkåt=)hahaha

Anonym sa...

Hahaha..har du smuttat på en folköl eller är du bara rolig ändå :)

Jag tänkte kult...som i kultur :)
Haha fkåt, sk kallad Freudiansk kanske..haha

Anonym sa...

Förstod det...att du syftade på kultur, du är en riktig ordmärkare du...inte förändrad ett dugg!!

Jag bjöd våra (3)läsare (som alla 3 redan visste om det) på lite pinsamheter utan alkohol faktiskt=)

Anonym sa...

Trodde ju att det var jag som var ute och cyklade här först :)

Ja tur det, skulle inte vara din grej att sitta och vara full en söndag känns det som..Eller full överhuvudtaget :)