lördag 27 juni 2009

Ja vad ska jag skriva...

Det är hett...

Vi skulle ha åkt till skövde men orkade helt enkelt inte åka iväg igen...efter vår lilla semester...

Nu är vi istället på väg till Stockholm då Fillans syssling fyller 3 år idag!!

Hurra hurra hurra hurra...

Klart att vi gärna hade stannat hemma och softat, men visst måste lilla söta rara Casper firas.

Present är köpt, bebis är fullmatad, Fillan är lite småsur...för hon är faltiskt trött och BEHÖVER vara i sitt rum hos dockorna. Plus att om hon ska någonstans...då ska hon på semester med Emy, så det så!!

Ja jag hade också haft önskemål om vad jag skulle ha varit istället...men men...att fira söt liten kille är inte heller dumt!!=)

Ha en underbar dag alla godistoppenbloggare.

*LYCKA TILL MED FLYTTEN*

Pixie

6 kommentarer:

Anonym sa...

Suck och stön vad tråkigt med Sthlm!
Låter inte kul alls måste jag säga! Skövde hade väl varit ett mycket bättre alternativ!

Här är det färdigflyttat nu, det var en pärs måste jag säga. Skönt att man har så stabila vänner *ironi* som man kan lita på till hundra procent :)
Jaja nu är det flyttat iaf, konstigt att det alltid är mer än vad man tror..Eller så är det jag som försöker vara positiv när jag försöker övertala folk att komma och bära :)

Toppenbloggen sa...

Hoppas ni haft en trevlig dag! Kramar kusin m fam

Anonym sa...

Aha...det blev som brukligt. Japp jag hjälper till...

-välkommen till telia mobilsvar, personen du söker...

eller inget svar, första gången på 3 år?? öh, konstigt...just idag=)

-Tyvärr jag är sjuk, hade gärna velat hjälpa till annars(för flytta vill man ofta gärna, eehe)...om jag inte var sjuk alltså...

Att det alltid blir så när man ska flytta...eller det klart...det är ju förj***a tråkigt helt enkelt.

Är ni på G och i harmoni nu då?? Blev det fint? Mini nöjd?

Pixie

Anonym sa...

Hehe ja det var ett par såna faktiskt..Men inte så oväntat heller, bara skita i det och hugga i själv ist. Jag skulle ju ta det lite lugnt med bärandet men det sprack :)

Ja det är verkligen helt otroligt tråkigt, men ändå konstigt vad fort man glömmer för nu ligger jag här i soffan och allt känns helt ok igen :9

Mini är mycket nöjd, hon har grejat och fixat i sitt rum. Varit ute och cyklat runt till alla sina kompisar här på Norrmalm och verkligen sagt att hon är så glad över att bo här igen. Så det känns ju bra!

Anonym sa...

Åh vad bra...huvudsaken är ju att hon trivs...ellr ja,du med, men mest hon=)

Vilka taskmörtar, speciellt efter vad du gått igenom...kom ihåg det nu,vilka det var som svek...

Anonym sa...

Ja mest hon, absolut!

Äh jag orkar inte hålla på, känns det bra för dem så är det lugnt för mig. Jag vet ju läget..Det lustigast är att en av personerna tom hade mage att ringa mig igår och be om skjuts. Dessutom hade jag åkt tidigare från jobbet i torsdags för att hämta personen i Skara..Men men, vissa glömmer fort :)