tisdag 30 juni 2009

Spa

Blev medbjuden på spa av Gunilla förut idag. Hennes spa-kompis hade blivit sjuk. Var lite tveksam först då det är 3 dagar hemifrån. Men mannen övertalade mig (undra varför, hehe)Puhu, kommer att sakna ihjäl mig, längta galet hem till barnen hela tiden. Fast njuta lite också såklart!! Så imorgon bär det iväg, 9.15 ska vi åka från Linköping.

Välkomna att följa med mig under de här tre dagarna, tar ju självklart med mig datorn och mobilen så att ni kan vara på plats...nästan i alla fall!!

Nu är det sovdags så att jag orkar upp imorgon, lång resa dit...

Natt nu, dröm sött/Pixie

2 kommentarer:

Anonym sa...

Oj det var väl kul! Lär vara skönt att komma hemifrån och vila upp sig lite så passa på att njuta nu..

Ska bli kul att vara med på en spa-resa, det har jag aldrig varit förut :)

Anonym sa...

Ja det ska bli mysigt...men känner en stor klump i halsen just nu...längtar redan, men jag ska bita ihop...

Nu ska jag sova en stund/Pixie