söndag 21 juni 2009

Husvagnssemester..

närmar sig. Vi provcampade igår, midsommarnatten, utanför stugan där vi var på fest! Tyvärr fick ingen utav mig och Mikael någon mersmak.. hm ser inget bra ut inför våran vecka i västervik ;) Men det kan ju bero på att vi inte hade vårat tält uppsatt, det blir ju ganska trångt då..

Det verkar ju iallafall som att vädret ska bli bra så då behöver vi ju inte vara inne så mycket. Dessutom får vi ju fint besök från Linköping så det blir ju ett stort plus.. ;) Även min mamma med sambo ska komma och hälsa på så det blir nog skoj med lite liv och rörelse under veckan!

Lördagen ska vi ju umgås med Lasse Berghagen och sjunga fina sånger så det ska bli skoj! hehe man börjar bli gammal va?

Just nu är sambon ute på golfrunda med min bror, de åkte vid sjutiden, hua så tidigt! Jag och gumman passade på att sova lite längre och nu har vi haft en skön morgon med madicken, pärlplattor och målarstund..

Nu ska jag aktivera min lilla stumpa lite, hon tycker inte det är jättekul när mamma bloggar, hon vill nämligen också blogga ;)

Ha en skön dag!

//Nillah

2 kommentarer:

Toppenbloggen sa...

Kollar rum nu...så jag ringer ikväll och berättar hur det gick...ska visst bli finfint väder i veckan, bra som snus!!

Kram
Pixie

Anonym sa...

perfekt!/N