fredag 31 juli 2009

Vad har hänt eller??=)


På tal om dagens pingla...som hon var för ett tag sedan...
Knark är ju inte precis förskönande för utseendet eller för själen heller för den delen...puhu...
Gamla Pixie hade skrivit...stackars stackars ojojojoj så SYND om henne...
Nya Pixie säger: Tråkigt, du får ta tag i det helt enkelt...
Självklart tycker jag fortfarande synd om folk som far illa...men jag tar inte in dem på min soffa i mitt vardagsrum...offrar familj och fritid för folk som har skapat sin skit själva...å dessutom ömkar ömkar ömkar...å ALDRIG skärper till sig.
Är fan utbränd på sån skit...har liksom via jobbet redan hört alla historier, mer än en gång.
Har ni inte själva hört den här meningen...:hon/han har slutat nu, har skärpt till sig, jättekul verkligen.=)
För att sen höra: Näe det höll inte...hon/han har dekat ner sig totalt...=(
Hade varit bättre som en vän och jag skojade om häromdagen..."säg för fan att du har tagit ett uppehåll istället"...för är du knarkare så är det ju oftast vad det handlar om, ett litet uppehåll för att få släktingar och vänner på fall igen...så att "banken" öppnas...för att de "dumma" släktingarna ska lätta på sina plånböcker i förhoppning om att nu...den här gången går det vägen...
NÄPP, knarkarvården borde vara buss upp till Norrland, utan en spänn på fickan...får de tända av genom vandringen bland skog och kalhyggen, tänka till lite, vara i verkligheten...lagom till Stockholmstrakten har de fått känna på riktiga problem...såsom hunger...hitta sömn ute, köld...osv...istället för fabricerade extacyproblem som är lättknäckta med en dos till.
Jag vet...har skrivit detta förr...nästan...hehe...men ja sån har jag blivit...iaf på mina lite mindre "jag vill hjälpa hela världen" dagar...hihi...
Näe nu ska jag mysa med mitt "knark"...bebis bebis bebis...så söt...med ett litet nykläckt risgryn(tand) i underkäken...så nu ser han ännu busigare ut än han är=)
Bra dag till er alla/ Pixie

Inga kommentarer: