fredag 31 juli 2009

På ålderns höst...


...har man inte råd att vara kräsen...=)
Tur att man har sitt på det torra...någorlunda iaf...hehe...*skojjja*...eftersom nästa år fyller jag...hör och häpna=)...35!!!!!!
Åren har gått fort....å fortare går det sen man fick barn!!!
Vad gör man när man fyller 35? Hyr ett dansband och en gammal skola...svingar lurviga ben och käkar smörgåsbord?? Hm, inte f*n vet jag, men en sak är säker...det ska firas för en gång skull...
Ska ha en stor celebration över att jag, ja just jag, lever, andas, finns och har det bra...att hjärtat slår, *hoppas det gör det då, det är ju ett år kvar, hehe* japp, ska ha ett partyparty helt enkelt=)
Nähä, nu ska jag sluta ordbubbla och fixa till barnen och mig inför utflykt till city=)
Ha en mysig dag allihop/Pixie

7 kommentarer:

Anonym sa...

Å så skoj! Det ser jag fram emot.. om jag är bjuden förstås.. hehe

KRAAAAAAAAAAAAAAAAAAM Nillah

Anonym sa...

Klart du är...frågan är bara vem jag ska bjuda mer....hahahahahahaha

Therese sa...

mig kanske? ;-) ;-)

Toppenbloggen sa...

Ja det klaaaart!!=)

Toppenbloggen sa...

tjohoooo, nu har jag två på gästlistan=) haha...

Anonym sa...

När ska jag komma? :)

Anonym sa...

inbjudan kommer på posten...jag lovar=)