söndag 12 juli 2009

Johanna-mamabloggare!!


Ja ni vet Johanna som var med i ensamma mammor på tv3??!!

Hon driver just nu en framgångsrik blogg på mama.se och är tvåbarnsmamma, plus att hon jobbar...mest hela tiden, går på premiärer, sjunger med (hm, nåt dansband??!!hehe, det är ju fan inte min musik, så jag vet inte vilka=/ooops sorrry) , hon är strålande vacker, en glad liten glädjespridande prick, vad det framgår av hennes blogg i alla fall.

Nu till saken...

Precis som Gynning har hon nu börjat tröttna på alla dessa psykon som lämnar sjuka mail och kommentarer. Tycker det är synd...om hon skulle lägga av...för jag ERKÄNNER, hennes blogg är en utav de jag kikar in på. Brukar iof aldrig läsa eller lämna kommentarer, men ändå...det är fan trevlig läsning, plus att tösen är från mina hemtrakter, vilket gör att det blir roligare att läsa på nåt vis. Så här kommer lite pepp pepp att hon ska fortsätta, skita i alla dessa tråkmånsar...antagligen är det nån granne som stör sig så in i helvete på att det går bra för henne...

Här på toppenbloggen har vi knasat oss lite om att hon var med i ensamma mamma-programmet...tyckte väl typ...att hon inte behövde vara med...she looks great å verkar njuta av livet, har huvudet på rätt plats, dvs mellan axlarna på ett ungefär=), hon verkar vara reko och bra helt enkelt=)....så det här får bli lite som, ursäkt, plåster på såren för toppenbloggens fniss....

Johanna vi gillar dig!

Pixie

5 kommentarer:

Anonym sa...

Hehe när fan blir gammal heter det va :)

Toppenbloggen sa...

Jepp=)

Anonym sa...

Ja de verkar faktiskt få höra en hel del skit i sina kommentarsfält. Folk är verkligen inte friska alla gånger.

Toppenbloggen sa...

Nä...jag fattar inte att de orkar, finns mycket sjukt folk...

Toppenbloggen sa...

Ja det är tråkigt att det finns så mycket ilska. Man kan tycka att de borde "ringa en väckarklocka" när det finns så mycket ilska inför vad människor gör i sina liv, människor som man dessutom inte ens känner.

Som de där två som tyckte Carolina var så ytlig.De måste väl ändå förstå att en blogg inte innehåller hela peronens tankar och liv, något lättare att skriva om ytliga ting än ens egna inre tankar och djupheter. Eller?

Ens innersta tankar kanske man inte vill dela med sig av till hela världen? Men att man köpt en ny soffa känns lite mer ok att lämna ut? Vad vet jag men så känner iaf jag!

Nej folk borde fokusera lite mer på sig själva istället för att slänga dynga omkring sig!

NILLAH