fredag 24 juli 2009

Mer kärlek åt folket!

Jag är ingen stor fan av Dileva, men idag passar han in i mitt liv och mina tankar. Min sambo tittade på grannfejden på tv 3 igår, jag satt brevid vid daorn men hörde i bakgrunden deras diskussioner på teven. Jag fick en klump i magen utav alla elakheter. Tänk att vi alla är människor med en liten tid här på jorden. Vi skulle kunna ge varandra så mycket kärlek, ömhet, glädje och lärdom. Istället stör vi oss på småsaker, gör en bagatell till ett stort berg. För att lösa problemet måste Aschberg komma och ta i med "hårdhandskarna"!???!?

Varför gör vi varandra så illa, varför kan vi inte älska varandra som vi är??

Nej jag håller med Di leva, mer kärlek!! Vi lever bara en gång och om vi sträcker ut en hand kan man finna en hand i sin (citat Lasse Berghagen hehe)

//Nillah

1 kommentar:

Anonym sa...

Håller med=)
Hoppas ni har haft det mysigt...
STOR kram/Pixie