måndag 13 juli 2009

Så tyst här...

Igår lämnade vi våran lilla gumma hos mormor. Hon tyckte det skulle bli så spännande att få vara hos mormor en hel vecka när hennes föräldrar skulle jobba.
Jag och Mikael har också sett fram emot att vara lite barnlediga och hinna göra sådant som man annars inte hinner med.
Idag vaknade jag 08.30 och tystnaden bara slog emot mig. Inte alls kul att vakna utan min lilla goding. Visst ska jag försöka njuta lite av egentid men jag måste säga att det är mycket roligare när min lilla solstråle väcker liv i hemmet med sina glada skratt och ibland trotsiga skrik.

Snart är det dags att åka och jobba. Jag tycker att det ska bli ganska kul. Kan tänka mig att det kommer in en del turister och handlar lite inredningsgrejer så det kanske blir lite rörelse i butiken trots att det är måndag. Måndagar är annars en väldigt dålig kunddag.

Jag önskar er alla en bra dag!

/Nillah

4 kommentarer:

Anonym sa...

Nej nu drar jag till stan.. pallar inte denna tråkiga tystnad! /N

Anonym sa...

Hehe..oj är det så illa när det är tyst och tomt. Tänk vad olika vi människor ändå är, jag som verkligen tycker att det kan vara skönt!

Anonym sa...

hehe ja men jag tror kontrasen blev för stor från semester alla tre och helt plötsligt helt ensam..

Shoppade lite snygga kläder istället ;)

//nILLAH

Anonym sa...

Ja men är det inte då det är skönt att vara lite själv? När man haft folk inpå sig hela tiden utan egentid..
Men kläder är säkert ett bra substitut, kanske får gå en sväng på stan sen..Om det inte är för varmt, då blir det till att sitta i solen på lunchen, bäst att passa på.