lördag 18 juli 2009

Man kan ju även vara en lus


Nån måste ju vara det också=)

Vidriga små kryp...att de ska vara så svåra att utrota...än har vi varit förskonade, men bekanta som har sina barn hos dagmamma har råkat ut för den illvilliga lusen och hans 280 000 vänner.

Nu vet ju inte jag om just den här lusen är en sån lus, kanske är en flatlus, hehe, vad vet jag, har ju bara googlat ordet lus...=)

Kryper i mig när jag tänker på det i alla fall...

Så alla löss, stay away...vill inte ha hit er, skulle vara skönt att kunna blocka saker man inte gillar i verkligheten också (inte bara på datorn), hade blockat löss direkt!!
Å även installerat ett extra bra virusskydd för mig själv å min familj, å skydd för skadlig kod, en brandvägg hade inte heller varit fel...inte kul att brinna inne...eeehhhee....=)

Nähäpp, bubblat klart nu....

Ska gosa bebis...

Pixie

2 kommentarer:

Anonym sa...

ja fy visst är det otäckt.. klarade oss sist det fanns löss på gummans dagis, men nån gång lär man väl drabbas.. så äckligt! //N

Toppenbloggen sa...

ja usch...det är en sån där grej jag kan prata om å sen få KLÅDA på riktigt...