söndag 12 juli 2009

Ny färg på fotpuffen:)

Ny färg på fotpuffen:)

6 kommentarer:

Anonym sa...

Fin fint.. hoppas dagen varit bra.

Nu är det läggdags, imorgon arbete!

//Nillah

Toppenbloggen sa...

Hej=) Javisst blev det?? Inte klokt vad jag kan=)haha...å just nu syr jag om en klänning, hihi...

Förlåt att jag inte ringt...dagen rusade iväg...FORT!!
Håller tummen för dig imorgon, det kommer att gå kanonbra...megapositivaenergikramen!!!
Pixie

Anonym sa...

Vart är den stora rosa fluff-puffen då??

Toppenbloggen sa...

Den var ju röd=)...den är återförd till Polen, haha...närrå, den är slängd...

Anonym sa...

Jaja..rosa-röd då möjligen :)
Haha jaså de ville ha tillbaka den alltså? Äh den var ju rätt skön iaf, huvudsaken!

Toppenbloggen sa...

den var finfin faktiskt, men i nån sån där jag är snällast i världen, det är synd om dig-period...så gav jag bort den...ångrade mig direkt...å nästa gång jag pratade med personen...hade nån jävla hund förstört den efter en kvart så den var slängd=(å nu har den utgått från ikea...