lördag 18 juli 2009

Familjen är återförenad!

Nu är gumman hemma igen, det är mysigt att vara under samma tak igen. Hon har haft en toppenvecka hos sin mormor på simsjön de har bland annat tittat på "armbågar" på himmlen och blåst en massa såpbubblor!

Det har varit en bra vecka för mig och Mikael, även om vi såklart längtat massor efter våran gumma, det har varit kul att få rå om både varandra men även sig själv. Jag/ vi har umgåtts med vänner, jag har varit på allsång i skara, vi har spelat äventyrsgolf vid jula hotellet och ätit god middag. Vi har kommit hem sent på kvällarna och verkligen passat på att leva lite annorlunda mot vad man gör när man har en liten gumma att tänka på. Igår avslutades veckan med kalas hos min brors tjej. Där bjöds det på god mat och tårta och trevligt sällskap. Jag och lillkusin hade mycket att prata om ;)
Husaren blev kvällens avslutande ställe, det var kul även om jag kanske inte kände så himla många.

Imorse blev det hotellfrukost på PLaza och därefter hämtade vi våran lilla solstråle.

Nu är vi hemma, alla är nöjda och glada. Trotsen verkar nästa vara borta och vi är två föräldrar med mycket ork igen! Orken hos mormor kanske är värre, ska nog ringa och höra hur trötta de är nu?? ;)

Ha en bra kväll!

NILLAH

1 kommentar:

Toppenbloggen sa...

Vad skönt att veckan har gått bra...trodde helt ärligt att två föräldrar, framförallt pappan...skulle hämta hem gumman inom ett dygn...hihi...

Njut av att vara samlade hela familjen...

Kram Pixie