måndag 20 juli 2009

Svårbloggat på sommaren!

Jag är verkligen usel på att blogga just nu. När jag väl har en liten stund över, så här på kvällen, så kommer jag inte på något kul att skriva. Händer ju inte så mycket kul att skriva om när man börjat jobba och dessutom så lägger jag hellre tiden utomhus just nu.Mne jag lovar att bli bättre ju närmare hösten vi kommer!!

Här är det dagis och jobb som gäller igen. Vi har börjat med matsedel igen och det är veckohandlingar och mat i rätt tid som gäller. Den "oordning" eller frihet, kanske lät roligare, som var så skön att ha på semestern har bytts ut till struktur och ordning och faktiskt så är det lite skönt. Jag är helnöjd med våran semester och hade lita halvångest inför "höstkänslan" som kom när semestern var över, men nu när det är vardag igen så känns det ändå helt okej.

Nu ska det sovas, är trött efter lång nattning av lillgumman.

Sov gott alla!

Kanske ett Skarabesök imorgon kusse?? Jag är ju ledig!!

Kram Nillah

2 kommentarer:

Toppenbloggen sa...

Halllllåååå...nja vi tror inte att det blir nåt besök idag...men gärna en annan dag...vi måste ju komma och fira emy=)

Anonym sa...

Ja det vore jätte kul att ses snart..

Snart börjar ju du jobba så det är väl bäst att passa på innan det ;)

Här är det blåsigt och lite halvtråkigt väder, typiskt när man är ledig!

Kramen