onsdag 15 juli 2009

topplista!

* Självklart min dotter och hennes underbart goa kramar!

* Nybryggt kaffe på morgonen!

* Vila i brassestolen!

* Att se sitt barn som precis somnat in för natten, det är då man känner all sin underbara kärlek som starkast!

* Människor som engagerar sig i andra och ger av sin energi att man blir alldeles upprymd och glad!

* Min spikmatta!

* Att gå barfota i gräset!


* En riktigt fin sommardag!

* En härlig promenad i skogen!

* Att en ny kassa öppnar när man står i en lång hemsk stillastående kö. ;) Då blir man väl himla glad!!

* Såklart min familj och alla vänner.


Fundera ut er egen lista och var tacksam över ert liv! Det finns så mycket som vi tar för givet och glömmer att uppskatta!

Jag önskar er alla en skön dag! Lite avis på er som är lediga nu, verkar som att solen kommit för att stanna idag!


Nillah

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken bra lista...behöver ju inte lägga till nåt...hehe...kram kram, ha en bra dag på jobbet!!
Pixie

Anonym sa...

...bara dra ifrån spikmattan...hihi...har ju inte riktigt hajjat grejen än...

Anonym sa...

Det är en träningssak! Börja använda den så ska du se att du till slut kommer gilla den. Lägg dig i soffan med en kudde under huvudet och spikmattan över kudden. Be alex gå ut med barnen och sätt på lite skön musik!

Jag älskar det, så avkopplande. Särkilt om man är lite uppstressad eller har ont!

Ha en bra dag ni med!

Hoppas vi kan ses snart!!

Kram Kram lillkusin!