torsdag 28 maj 2009

Vardag!

Sedan jag började jobba igen är det inte lätt att hinna blogga . Det är dels svårt att hinna sitta vid datorn och när jag väl sitter här så är det helt tomt på roliga saker att skriva om.

Det är ju mest jobb, hämtning på dagis, middag och sen ska man sova. Det känns lite trist på något vis, man träffar ju egentligen bara sitt barn när man är i sämst form. Då gäller det inte bara min form utan hela familjens form, alla är liksom trötta och har dåligt med ork. Men det är väl därför helgen är så underbar.

På jobbet är det full rulle nu inför ägarbytet på måndag, jag hoppas det blir lika bra som det varit innan och att de nya ägarna vill behålla den fina rena moderna stilen. Men jag ska väl inte vara så rädd för förändringar, det blir säkert jätte bra.

Nej nu är det helt tomt i min hjärna.

Hoppas ni haft en bra dag allihopa!

//Nillah

8 kommentarer:

Anonym sa...

Ja det är fantastiskt vad mycket det är att göra..Jobba, handla, tvätta, laga mat, fotbollsträningar osv osv..Härligt att vara singel med barn känner jag :)

Anonym sa...

du glömde vild och skild.. hehe ;) /N

Anonym sa...

Hur ska man orka och hinna med sånt där? :) Ungefär det sista jag känner för i morgon kan jag säga..Fotboll hela lördagen och söndagen dessutom, bara hoppas på bra väder nu!

Anonym sa...

hehe jaså är det imorgon.. Du har sån koll iaf.. hihi Hoppas det blir en bra helg vid fotbollsplanen då!//Nillah

Anonym sa...

Hehe nä det vet jag faktiskt inte om det är. Spelar ingen roll, vet att jag inte hade känt för det om det hade varit iaf! :)

Anonym sa...

ok.. skojade mest! Jag ska försöka dra med kussen ut i sommar på allsång på husaren, det brukar ju vara kul!! Men vi är ju lite bekväma av oss nu för tiden! ;) //N

Anonym sa...

Ja det är ju faktiskt lite småskoj, kul att sitta och titta på folk när de börjar bli fulla sen :) Ni får hojta om ni går dit så ska jag sitta på balkongen och smygtitta :)

Toppenbloggen sa...

man lär få boka bord i tid, det blir nog fullbokat snabbt! /N