torsdag 28 maj 2009

Får väl kolla Entourage då!?!=)

Jahapp...sitter man här å glor...
Fick en ledig kväll så att säga...barnen sover sen e bra stund tillbaka...

Har kollat corren, rowells, aftis, blocket och sen corren igen. Läst alla bloggar för dagen å nu finns det helt ärligt inget mer att kolla på.

Skulle ha gjort hår, men det blev visst inget av det!?! Mannen på G hem...blev glad för det iaf, för då kan vi kolla entourage=) Den nya drogen...haha...himlans bra får jag lov att säga!!

Hip hop, dont stop, hehe, myskväll till er alla/Pixie

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ja man är inte så bred i sitt nätkollande direkt. Samma här, jag kollar samma saker och när jag gjort det så börjar jag om från början igen. Behöver lite nya ideér där känner jag!?

Toppenbloggen sa...

Ja..suck, jag med!! Man blir ju uttråkad på en kvart!! Hojta om du kommerpå nåt=)

Anonym sa...

Hehe ja det ska jag göra..:)