måndag 25 maj 2009

Mobilblogga..

Tydligen går det inte att blogga från mobilen när man har telenor som operatör. Så jag får fortsätta att blogga på det gamla vanliga sättet. Det går ju det med fast det kanske inte blir lika ofta bara ;)

Idag har iallfall smittan hittat sig vidare till mig. Men jag mår hyfsat bra ändå! Jag stod och gjorde kaffe i morse och tänkte vad bra att jag och Mikael klarade oss från att bli sjuka. En minut efter så kände jag att det rörde till i magen.. hua inte kul! Men samtidignt lite skönt att få reda på varför jag varit så himla trött och hängig hela helgen.

Bloggar vidare lite senare.. gumman vill leka med lera nu.

Ha en bra dag, och till dig som ska börja jobba imorgon önskar jag en skön sista lediga dag. Passa på och njut lite extra!

//Nillah

9 kommentarer:

Anonym sa...

Aj då, det var ju inget kul. Tur att ni var hemma iaf då!

Ja tack, solen skiner ju iaf men liiite ångest är det allt. Ska ju på återbesök på sjukan im också så det är väl lite ångest för det också antar jag :)

Anonym sa...

oj då, allt på en gång.. Men det går bra sa du se!! Lycka till! /N

Anonym sa...

Ja inte mkt att välja på..Bara bita ihop och komma in i ekorrhjulet igen :)

Anonym sa...

jo det går! har gjort det i 2 år.

Anonym sa...

två år på samma ställe eller vad?

Anonym sa...

Med Telenor kanske...

Anonym sa...

Prova att skicka ett mail från mobilen, går från Telenor. Går att bifoga bilder med.

Anonym sa...

aha men jag kan inte maila från min mob.. kanske är någon inställning då?

Anonym sa...

tydligen är det något strul på telenor så det kanske är därför det inte fungerar.. häromdagen fick jag iaf svaret att det inte fungerar att skicka till blogger.com.. får väl se hur det går!