torsdag 28 maj 2009

Pappaledigheten klar

Inte jag nu då=)

Juli-sista oktober-perfekt/Pixie

8 kommentarer:

Anonym sa...

Det blir nog toppenbra! Men det blir illa för bloggen när vi jobbar båda två! ;) //N

Toppenbloggen sa...

Får smygtwittra från jobbet=)
Hur är det idag?
Kraaam Pixie

Anonym sa...

Jo då det är bra.. kanonväder här! Och jag som bokat klipp och färgnings tid.. Men vad gör man med 1,5 dm utväxt? //Nillah

Anonym sa...

Och med er då?

Anonym sa...

Bara bra...förutom tanden då...grrr...vi ska GUUUNGA skriker fillan här!!=)
Mannen jobbar, men kommer hem på rast sen vid tre.

1,5dm utväxt, hehe, ja då är det dags för färgning!!=)

Toppenbloggen sa...

Ja verkligen.. Jag är usel på att klippa o färga håret regelbundet, men det ser hyfsat ut ändå just nu, säger min sabo iaf.. hehe //N

Anonym sa...

1,5 dm utväxt? Hur långt hår har du egentligen?? Är det inte lättare att bara klippa bort det som var det färgade? :)

Anonym sa...

Hm ja det hade nog varit bättre.. nu ser jag ut som en kyckling istället ;) Väjer väl mig snart men det var värst vad ljust det blev ;( // N