onsdag 27 maj 2009

Onsdag...

Då har jag och gumman kommit hem från en dag på jobbet/dagis. Det har varit en bra dag för oss båda. Förkylningen är kvar men känns lite bättre. På jobbet var det som vanligt bra. Det blir nya ägare på måndag så det blir ju spännande. Hoppas det blir lika bra som tidigare och att jag ändå får lika stor förtroende bland blommorna ;) Lycka till säger jag till nuvarande ägaren om hon läser här idag.

Idag är det vägning, undrar hur det ska gå efter denna veckan som inte har varit rörande på något vis.. alltså jag har inte rört mig alls.. haha Inte en enda promenad och en massa halvfabrikat till mat, inget bra. Vad tror ni, upp eller ner och hur mycket?

Jag som hade 2 hg kvar till mitt mål, trodde jag skulle vara i mål idag men nu är jag skeptiskt. Inte så viktigt men eftersom jag är envis så vill jag bara att rätt siffror ska skrivas i mitt vikthäfte.. löjligt kanske men har man bestämt sig så har man!!

Håll tummarna för mig så jag kan fira med en club sandwich imorgon (och gå upp 5 hg igen hehe) !

// Nillah

6 kommentarer:

Anonym sa...

hm...om du har fuskat...då gissar jag 0,6 upp...tråkig jag är...men halvfabrikat är ju aldrig bra...men håller tummen för nedgång...kraaaaaaaaaaaam

pixie

Anonym sa...

jag bryr mig inte så mycket just idag, vill bara ha bort äckliga bacillerna nu.. hua..

Anonym sa...

Minus 0,1 kg.. "gött" bara 0,1 kvar till målet! Gud vad duktig jag är! ;) //Nillah

Anonym sa...

Verkar ju fan inte vara svårt att gå ner i vikt..bara äta som vanligt, gärna lite sämre så går man ner ändå :)

Anonym sa...

Ja det är faktiskt inte svårt om man bara bestämt sig. Det blir ett levnadssätt. Sen är det lite så, tror jag, att när man ätit väldigt fettsnålt en period så sätter det fart på förbränningen när man tillför lite mer fett igen.. .. å vad invecklat det blev.. Kanske att ngn förstår vad jag menar?? ;) Nöjd är jag iaf! //nillah

Anonym sa...

Du är så duktig så...stolt över dig,nu gäller det för mig med...själv kör jag klostridiumvarianten, dvs...jag äter en jävla massa penicillin för en ond mjölktand, blir resistent och fångar en mördarbakterie pga av det, jippie=(men smal blir man=)

Kraaam Pixie