onsdag 27 maj 2009

Hm..

Det är väl bäst att jag skriver några rader så ni inte tror att detta är piratpartiets nya sida!! ;)

Verkar som att min kusin helt gått in i att fiska röster inför valet ;) Är det pirat som gäller nu eller? VArför ska man rösta på dem? Vad gör det för skillnad för mig i vardagen?
Jag har nämligen ingen aning om vad det kommer ligga för blanketter i mitt röstkuvert?!?!

Iallafall, till något mer viktigt, så har vi spekulanter på husvagnen nu,ÄNTLIGEN. På lördag hoppas vi att den blir såld! Håll tummarna nu!!

Natti NAtti
// NIllah

3 kommentarer:

Anonym sa...

GRATTIS vad kul=)
Hoppas att den blir såld nu då...håller tummen stenhårt...kraaaaam

Anonym sa...

Gött, skulle ju dessutom bli bra väder till helgen så då lär de bli sugna ska du se!

Anonym sa...

Tackar tackar.. Känns underbart!! Ska bli skönt att slippa sätta upp och ta ner förtält denna sommaren ;) FÖRHOPPNINGSVIS! /Nillah