tisdag 26 maj 2009

Tisdag, bloggvärldens bästa dag..

Får se om det märks även på våran statistik! ;) Har ju blivit lite mer fart här nu så nu får man väl börja skrive lite mer kanske?

Idag är jag dock inte så skrivsugen, är fortfarande hängig. Gumma är inte heller på topp men ändå så pass att det är ganska hög fart här, så vila kan jag glömma ;)
Men snart är sambon hemma så jag kan vila en stund.

Hoppas det gick bra för våran bloggbesökare hos doktorn och på jobbet idag!

Nej nu får jag inta liggläge, inte alls i form!

Kram Nillah

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ja tack det gick bra på båda ställena så nu är det bara köra på. Det var tydligen jobb im också sa de, hade jag inte riktigt räkna med. Kändes som att det räckte med en halvdag :)

Pigga på dig nu!

Anonym sa...

318 kryapådigkramar från lkpg å co..

Anonym sa...

Va ska du behöva jobba mer än det.. hm vart är världen påväg ;)

Tack tack jag mår lite bättre, genomförkyld igen bara ;( Men jag hoppas på att kunna jobba imorgon om gumman är i form! Hoppas det var bra i djurparken! //Nillah