söndag 31 maj 2009

DSC00802

4 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken sötnos! Snygg "hoj" också! //N

Anonym sa...

Hihi,ja hon satt i en brandbil, helikopter, på stor motorcykel, liten motorcykel och så hade vi polisterapi...hon har ju fått för sig att hon inte gillar poliser. Så vi träffade Morgan från jobbet,det gick bättre än sist vi träffade på en polis jag jobbat med. Då berättade hon att...Mi inte gilla poliser, blä bluttan blajja!!=/ å så grinade hon illa...puhu, pinsamt som bara den...så nu är jag lite mindre orolig för framtiden, när hon skötte sig så bra idag, haha...

Anonym sa...

Vem är det som har påverkat henne i det? ;) Kanske är en gen från gammelmorbror R.. hehe /N

Anonym sa...

Ja eller så är det för att jag sa nån gång att om man inte är snäll, då kommer polisen...puhu, så det är nog mitt fel=)!!! Menade ju inte så...utan skulle liksom förklara...

Å hon älskar ju att göra emil-hyss så det kllart att hon tänkte, poliser, pffffhu, dem gillar jag inte!!=)