onsdag 27 maj 2009

GLÖM INTE

Glöm inte att rösta...

pirat pirat

4 kommentarer:

Anonym sa...

Från Pixie, Nillah har inte blivit medlurad ännu ;) //Nillah

Anonym sa...

Men, va??
Du tycker verkligen att jag ÄR PINSAM=)

Det är ju viktigt att alla röstar...sen såklart att man inte behöver rösta på piratpartiet, man kan rösta på precis vad man vill...BARA MAN RÖSTAR!!!

Kram
Pixie

Anonym sa...

Ja f-n du vet ju min inställning till just det partiet, men jag har inte så mycket koll ännu.. Måste ju bara poängtera att jag inte är Pirat ännu iaf.. Annars kanske mina M kompisar säger upp bekantskapen.. HAHAHAHA Jag menar inte moderater utan Mollgans... Hehe Bra att du är aktiv, jag är alldeles för lite insatt denna gången.. //Nillah

Anonym sa...

ps jag tycker INTE att du är pinsam.. ville bara poängtera att inta alla är så hårt piratfärgade på denna sida.. hahaha Får väl se om du övertalar mig. Inlägg om piratpartiet ser jag fram emot.. KRAAAAAAAAAAAAAAAAM