tisdag 26 maj 2009

DSC00751

6 kommentarer:

Toppenbloggen sa...

Ni ser ut att trivas.. hahaha Nillah

Anonym sa...

haha...jättekul...vi trivdes bra,,,fillan och emilio gillade delfinerna...sen skulle de hälsa på bamse, emlis somnade och fillan blev hysteriskt rädd...sen blev hon arg för att hon inte vågade krama bamse....beordrade oss tillbaka...men blev ledsen igen, så vi köpte en liten bamse å ska ha bamseterapi tils nästa gång vi ska dit...var en lagom dag...var inte där så länge...är ju så himla backigt´, å varmt var det så in i bomben...hehe, neggotant...ska ni höra mig efter turkiet...hur har ni haft det då??

Anonym sa...

Hehe konstigt att de får för sig såna där saker. Mini-Me var ju rädd för vargar! när hon var liten. Frågade hela tiden: Finns det vargar här, finns det varg där, bor det vargar i den skogen osv..haha, de är lustiga :)

Ps..backigt var ordet :)

Anonym sa...

Ja just det...kommer vargen frågade hon en del...hm, ja lite lustigt...själv är jag rädd för Volster, frågar, är Volster där? Kommer Volster? Hjälp, Volster...osv=)

Kvarleva sen han lyfte upp mig på pressbyrån...för att jag sjöng, har typ inte sjungit sen dess, hehe..

Anonym sa...

Volster ja, hua honom var jag oxå rädd för. Tänk när jag jobbade på fruktcity och han kom invinglande och tog en näve godis.. jag var väl grön i ansiktet.. men han betalade för sig och gick ut. Ps. Han gick före i kön och jag vägde aldrig godiset men han betalade.. För mig hade han gärna fått ta hela affären.. bara han lät mig och de andra kunderna vara i fred ;) hua otäck!

Anonym sa...

Hehe, Volster finns ju kvar och Mini-Me är livrädd för honom. Hon och en kompis hade, bara häromdan, råkat hamna jättenära honom när de varit ute och gått. Han gick tydligen precis bredvid utan att de såg det. Kompisen hade frågat Mini "är inte det där Volster?" Sen hade de sprungit som galningar och skrikit rätt ut :)
Haha undrar vad han tänker egentligen?