söndag 31 maj 2009

ingen husvagnsaffär..

Men en ny dator istället;)

Husvagnsköparna drog sig ur i sista stund, de skulle hyra ett hus i sommar istället. De frågade om de kunde få hyra den en månad istället öhhh??
Däremot fick vi sålt vårat Nintendo WII idag, så nu ska jag få en bärbar dator!! Min sambo tror att jag kommer gilla husvagnslivet mer om jag kan blogga under semestern hehe.. kanske ligger något i det?!?

Iallafall så måste jag säga att campingliv känns lite tilltalande nu igen. I fredags när vi städade vagnen, inför den eventuella försäljningen, så kände jag faktiskt lite vemod. Den är ju så fin och det var ju faktiskt mysigt att campa också!! Så vem vet det kanske blir en toppensemester i vagnen i år??!! Om den nu inte blir såld... .

Media Markt here we come.. här ska köpas en dator!! Tjohoo... . . .

//Nillah

2 kommentarer:

Anonym sa...

Men kan vi inte ses på nån camping? Vi kan ju hyra en stuga...eller ta in på ett närbenäget hotell??=)hihi...

Nä men allvarligt, det vore väl mysigt!!??

KRAAAAAM å grattis till datorn!!
Pixie

Anonym sa...

Ja absolut! Det var det Mikael ville att jag skulle ringa om häromdagen när vi ringde.. Kolla kalendern.. vi är lediga v 26,27,28... KRAM Lycka till hos tandläkaren!!