tisdag 26 maj 2009

Så härliga...


Denna familj verkar så härlig...

Blir glad av att se dem...plus att mamman hade massa bra tips att komma med under familjen annorlunda...programmet på tv 4.


Talade förr om att jag ville ha sju barn, ett tvillingpar, pojkar....osv...mest på skoj, men bakom varje skämt ligger ju lite allvar.


Nu blev det inte så, började försent och träffade inte någon tomtefar, utan en hårt arbetande restaurangkille...men jag är nöjd ändå. Fast ibland känns det som att det ändå skulle vara mysigt med lite fler barn...en stor familj...


Nähäpp, nu ska jag ta hand om de två underbara barn jag har/Pixie


8 kommentarer:

Anonym sa...

Inget är ju omöjligt..Ett försök till så kanske det blir tvillingar/trillingar och helt plötsligt är du där :)

Hon här i stan som hade en 13 åring, en fem-åring, en två-åring och så råkade de få trillingar på det också. Det är tydligen full fart har jag förstått :)

Anonym sa...

Aha...jo det klart det kan jag tänka, att det är full fart...men fart är ju inte fel om mamman och pappan jobbar som ett team...du då? Ska du inte ha några mer barn?? Hm, aftis i lugn å ro kanske inte rimmar så bra med fler barn=)

phu, tror inte att jag orkar fixa fler...då måste man ju PIIIIIP *censur* det känna lite jobbigt...

Anonym sa...

Jo det är nog ett krav att man är två som hjälper till, annars lär det vara kört rätt så snart..

Jag hade gärna haft en till iaf men det är väl kört vid det här laget skulle jag tro..
Herregud, aftis i soffan blir det inte ofta längre kan jag lova..

Anonym sa...

just det där med att man ska vara två som hjälper till verkar de flesta killar glömma så fort bebisarna ha ploppat ut...så näpp, det blir inga fler, jag har fullt upp!!

Anonym sa...

Haha nä det tror jag inte att de gör faktiskt.

Anonym sa...

Tror du inte att de glömmer det...hm, kan ju alltid ringa B och fråga vad hon anser om saken=)

Anonym sa...

Tror du inte att de glömmer det...hm, kan ju alltid ringa B och fråga vad hon anser om saken=)

Anonym sa...

oj, två inlägg blev det visst...eftertryck...