tisdag 29 september 2009

Vi älskar att hata...

Ja vad säger man om dessa kvinnor...??=)

Vad tycker ni??

Nån mer än jag som såg Robert Aschbergs program på åttan igår?...det gästades av Anna Anka.

Bland annat berättade hon att de flesta tiggare i USA har det som jobb, de känner flera tusen dollar om dagen...eeehe...å så fortsatte hon...de har bara tiggarkostymer när de "jobbar"...när dagen är slut hoppar de in i sina mercedes å åker hem...

Hahahaha...så SLUT!!
Visst hon må vara uppfriskande i jämställdhetsdebatten...men samtidigt är det skrämmande att media ger henne så mycket utrymme i pressen...efter ett sånt uttalande måste de ju inse att hon inte har koll, ALLS!!!

Nåja...det roar, eller snarare oroar...har ju fått öka min hjärtmedicin till dubbla dosen sedan Hollywoodfruar börjat visas...förtydligar, det beror inte på sexuell upphetsning...

Första programmet skrek vi nästan rätt ut här av garv, upprördhet osv...
Nu hörde jag mig själv säga härom sisten att...ja hon Maria verkar ju ändå vara ganska jordnära, eeeehh=/.

Nästa gång jag säger så ska jag örfila mig själv, så jag vaknar igen...JORDNÄRA och hollywoodfru...helt skilda saker!!=)

Nähäpp, nu ska jag bädda ner mig.

Hej till Thulla på jobbet!!!

Pixie

3 kommentarer:

Anonym sa...

Det roligaste var ju ändå att hon hade ljugit om att hon kommit tvåa i fröken Sverige.

Anonym sa...

Va? Hahaha, det har jag missat!! Men oj...det är ju en sån stor merit menar jag...ehee, känns så värt att ljuga om=)hihi

Anonym sa...

Hehe ja nu hade de ju frågat henne om det och hon snackade bort det lite snyggt :)