söndag 13 september 2009

Söndagsgrått...


Jahapp då var helgen över...

Önskar att den hade varit åtminstone en dag längre...har knappt hunnit att umgås med familjen.

I går var Fillan, mannen å jag och plockade kantareller. Emlis fick vara hos Jamma och ha mys med henne. Vi fick en lagom stor bytta som vi snabbt rensade och stekte i smör...mums så gott det är...

...


Efter det var det dags att fixa sig inför tjejfesten som jag var bjuden på. Kräftkalas skulle det bli å det blev det också...så efter kräftor och lite prat begav sig jag och grannen hem medans de andra styrde nosen mot stan och krogen. Kalla mig tråkig, men det är inte riktigt min grej. Så enkelt är det. Väl hemma började hulken på teve...gissa vem som somnade efter fem min??=) Jo jag såklart, vaknade på soffan i morse...utsövd!!!


Nu ska vi ha långfrukost här...ska göra allt extra lång tid idag, slappa rejält, eftersom det är söndag!!


Ha en underbar dag, ladda energierna inför imorgon//P


Inga kommentarer: