tisdag 15 september 2009

Hösten är här och nu börjar det kännas.

Hösten är här och nu börjar det kännas. Skulle helst vilja gå i ide. Slippa det kalla vintermörkret. När de sista färgglada löven fallit är det som att luften går ur mig. Inte så att jag gräver en grop. Nej jag stänger dörren och öppnar den helst inte för vem som helst, bara för de nära. Orkar inte slösa med det sparade solljuset på nåt annat än viktiga riktiga saker. Alla energitjuvar får stå och huttra i kylan eller hitta en annan energivärd. Hur gör ni och hur känns det i er värld när vintern snart är här? Har iaf kört halkan idag. Det var kul som sjutton men även lite läskigt:) så nu är det snart dags för slutprovet. Sen är det bara att tuta och köra:) ha en underbar kväll, Pixie

1 kommentar:

Anonym sa...

Känner igen det du skriver.. visst är det jobbigt när det är så lite energi i kroppen!!

Nu vet jag varför du inte svarar när kusse ringer då.. haha Skojade bara.. jag vet hur det är när livet bara rusar..

Men ni ska inte komma till skara i helgen dÅ? Kanske vi kan ge varandra lite energi om vi har tur.. Kramisar
PS. Grattis till halkkörningen, visst var det kul, fast läskigt med precis som du skrev.. ;)

KJAM