tisdag 29 september 2009

Saknar dig...

En ovanlig sort av den mycket omtalade arten rugguggla:

Saknar dig... Min lilla gumma sover borta ikväll, hon är hos jamma med alla sina littlest petshop, vad det är?? Små skitsöta, dyra figurer som grannens stora tjej har 92 styckna av. Klart att Fillan måste ha hon med. Pappa kom hem med tre nya idag så lyckan var gjord....

Jag gick hem från jobbet efter halva dagen idag, stannar hemma imorgon också. Känner mig inte helt hundra. Är lite tagen av att håret blev så förbenat mörkt:(
Ha ha, skojar nu. Har ont i magen och är febrig. Känner mig helt enkelt usel. Stackars mig. Dags att sova strax.

Pixie

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hej hej! Men vad trist att du inte i form.. Hoppas du kryar på dig snabbt! ;)

JAg tycker att håret blev fint!

Kram kusselinen

Anonym sa...

Håret blev bra..Tråkigt att du inte mår super, hoppas du piggar på dig idag nu!

Anonym sa...

Håret blev bra..Tråkigt att du inte mår super, hoppas du piggar på dig idag nu!

Anonym sa...

tack tack...känner mig lika usel idag med....puhu...

hoppas ni mår bra....
kram
Pixe