torsdag 24 september 2009

Nervöst

Det börjar närma sig till slutproven i körkortet...puhu...

Får väl lov att tacka dem som peppar, stöttar och håller tummen...=)

Hoppas så in i bomben att jag klarar det nu!!

Var på medarbetarsamtal idag på jobbet, det var givande, så nu har jag en plan...känns bra.

Har ändå sökt lite nya tjänster som jag snart får besked om, (måste ju kolla arbetsmarknaden ju)två av dem är riktigt intressanta, men som sagt, jag har ett fantastiskt jobb, som både är roligt, utmanande, utvecklande, lärolikt och skitjävla KUL=) så det blir nog svårt att lämna om jag skulle få något nytt.

Imorgon är det helg igen, veckorna bara speedar på, kan inte fatta hur fort det går. Snart är Emilio 1år, närmare bestämt den 20:e...TÄNK, 1 år, REDAN???!!!? Mammas minsta plutt...

Ska eventuellt på bio imorgon...det var ju inte igår, somnar väl innan filmen har börjat=)hihi...

Nähäpp, ha det gott alla fina, rara, goa...ha en mysig helg med er, det är ni väl förtjänta av efter en ruggigt grå vecka, eller, nja, den var kanske solig i början...hm, nåja, ha det gott!!!

Ps:Ha det gott i Götet, hälsa syster å co...å KÖR FÖRSIKTIGT! ds..
Pixie

5 kommentarer:

Anonym sa...

Det fixar du lätt ska du se!

Medarbetarsamtal, har man sånt fortfarande?? Vår chef har sagt att vi ska ha det i några år nu men det har inte hänt än, ska bli spännande att se om han är nöjd med mig när det nu blir :)

Anonym sa...

hahaha...hoppas inte den jag tror är chef bara...
Det går säkert bra, du gör ju sällan några dundertabbar...
Obs, ingen ironi...på riktigt...ok??=)

Anonym sa...

Jo det är den du tror, bara en sån sak :)
Nä inga tabbar här inte, jag håller mig flytande :)

Anonym sa...

aha...ok=/kul...

Så bra...för tabbar är ju inget vidare...=)

Hoppas din helg blir bra...

Anonym sa...

Ja fantastiskt roligt..jag är lika förvånad varje dag jag kommer till jobbet och ser personen :)

Nä tabbar är dåligt, tur man har gjort klart med sånt i livet!

Detsamma, hoppas den blir superbra!