onsdag 30 september 2009

Hamburgare och storhandling!!


Måsten i livet...
Handla var tvunget trots att jag var hemma från jobbet...
Hamburger-stopp var visst tvunget för liten man och stor...då hungern knackade på!!
Inte klokt att Emlis redan kan äta hamburgare=)hehe...
Nähä, nu ska sovas här...har pluggat körkort.
Känner mig fortfarande lite småusel, hade varit bättre om det slagit till rejält, då hade jag ju varit pigg nu...istället går jag å väntar på att det ska slå till rejält eller förhoppningsvis försvinna. Måste ju vara fokuserad och fräsch när det snart är den stora körkortsdagen ju=)
Nattinatt alla nattugglor och gomorron till er andra=)
Pixie


2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja jag var faktiskt vaken både då och nu, väldigt pigg här..näe!

Segt det är när det inte bryter ut, känns som att det lika gärna kan bestämma sig. Få det överstökat liksom!

Anonym sa...

Aha...trodde bara att det var jag som satt uppe och kämopade mot klockan, måste ju plugga plugga plugga...snart är det dags att köra upp ju=)hihi, spääääääääääännande!!

Hoppas bara att jag klarar det!!

Nähä, nu ska jag få ett vackert halsband utav min dotter här...

Hon har kämpat ihop ett som jag ska ha på körskolan=)gullgumman...
Pixie