måndag 7 september 2009

Måndag...

Idag har jag jobbat långdag och var hemma vid 18-tiden. Trodde jag skulle mötas utav min goa gumma när jag gjorde entre men så blev inte fallet, hon hade nämligen redan somnat. Tyst och tomt alltså, helt otroligt vad ett barn fyller hemmet med glädje och skratt.

Mikael är och handlar maten inför veckan, så jag sitter här alldeles ensam i tystnaden. Ska nog njuta utav den lite och stänga av även datorn. Har ändå inget vettigt att skriva om.

Kämpa vidare alla goingar, snart är det fredag!! ;)

Nillah

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej gumman...
Vi måste ses snart...
KRAM saknar dig...å våra samtal...

Pixie

Anonym sa...

Ja det vore himla skoj! Saknar dig oxå!!!

Ps.Ledig o hemma idag om du får en stund över..

KRAAAAAAAAAAAAAAAAM

Anonym sa...

Ja det vore himla skoj! Saknar dig oxå!!!

Ps.Ledig o hemma idag om du får en stund över..

KRAAAAAAAAAAAAAAAAM