onsdag 12 augusti 2009

Trött trött trött...

Idag vaknade våran lilla dotter redan klockan 05.30. Hon var pigg och ville leka, äta välling och titta på teven. Så det var ingen ide att försöka somna om utan bara att kliva upp och göra välling.
Så just nu är jag sååå trött, inte alls van att vakna så tidigt. Gumman somnade redan innan middagen idag, alltså straxt innan 17 tiden. Sambon gjorde ett tappert försök att hinna färdigt med maten innan hon somnade men plötsligt låg hon med huvudet på bordet och stensov. Gulligt! Jag hade kunnat göra samma men inser att det kanske är lite väl tidigt att krypa till kojs redan nu. Ska försöka njuta av lite egentid istället!

Jag har varit usel på att blogga under en längre tid, jag har inte så mycket att skriva om just nu plus att det inte finns så mycket tid över. Gumman är i en riktig lekperiod och vill leka med mamma eller pappa så vi leker kurra gömma, spelar fotboll, lagar mat på hennes rum och pysslar mm. Det är faktiskt himla kul! Det är ju lite mer action i leken nu ;)

Jag ska iallafall göra ett tappert försök att hålla liv i bloggen medan kusinen är på resande fot!

//Nillah

Inga kommentarer: