onsdag 12 augusti 2009

Emilio magsjuk andra dagen:( Emilios mag

Emilio magsjuk andra dagen:( Emilios magsjuka varade inte så länge. Men det var synd om honom kan jag lova. Det är 28-32 grader nu klockan 22.15 lokal tid. Å hett så in i bomben under dagen. Men det har gått bra. Vi bor i poolen:) i alla fall Fillan. Hon är en hårsmån ifrån att kunna simma. Bentagen kvar att öva på. Idag har hon flytit på rygg mest hela tiden. Får se vad det blir i morgon? Simborgar märket? He he:) skojar. Men det är inte klokt vad hon älskar vatten. En riktig liten Fisk:) imorgon ska vi på shoppingtur. Sen blir det bad för hela slanten. Om jag är solbränd? Eeh nej. Har kört med solskydd 50. Inser när jag kollar på mina bleka ben att jag överdrivit en smula. När man får frågan: are you from russia? Ja då är det dags att börja bränna på:) så på fredag blir det vågat. Har tänkt att använda 30 istället:) he he. Fan vad man blir försiktig med åldern. Nåja. Nog nu. Ska sova. Krypa ner hos badtjejen. Sno åt mig lite täcke och drömma om mina copycatfynd som jag ska göra imorgon. Over and out/Pixie i turkiet!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej kusse!
Det var så kul att höra ifrån dig igår!!
Hm solskydd 50, ja det kanske var lite väl högt hihi du är rolig du... men här i sveriga solade ni väl typ med sololjs i somras?? hihi

Kram på er, skönt att höra att ni trivs så bra!

KRAAAAAAAAAAAAAAAAAAM