lördag 29 augusti 2009

Gjort om lite. Ny soffa också:)

Gjort om lite. Ny soffa också:)

3 kommentarer:

Anonym sa...

såg nu att gardinen hängde på sniskan, uppfälld för att soffan togs in altanvägen...

skönt i alla fall...slipper vi trängas i en kingsizesoffa...tjoho, nu har vi två...bara nya överdrag som fattas...kan ju inte ha en mönstrad och en enfärgad för alltid ju!! Ser dock lite skrynkligt ut, men jag lovar, efter liggläge en, två, tre kvällar har det slätat ut sig...hihi...

trevlig kväll!!

Therese sa...

snyggt!

är helnöjd med min oxå. nu hoppas jag bara det dyker upp en till svart.

pallade inte entourage btw. kollade nya serien på 1an ist, true blood. så nu är jag fast i den istället :-D

Toppenbloggen sa...

Håller utkik jag med åt er...har du kollat iloveikea?

Va? Vad är det för serie??

...va, fast i den nu? vi blir väl aldrig fast i några serier??=)hehe...snacka om beroendeproblematik...hihi

somnade såklart, därför det inte sa pip pip i i-phonen=)