tisdag 25 augusti 2009

Tisdag..

Idag är det en ledig dag. Jag har försökt ladda mig själv inför att ta tag i min och emys garderober. Det behövs verkligen en genomgång där, men hjälp vad det tar emot. Jag har precis varit och handlat inför veckan och plockat in varorna och nu skulle jag gå upp på övervåningen för att börja med garderoberna. Men vad hände? Jo jag hamnade här och inom mig finns en stark önskan om att någon skall ringa, helst någon som undrar om vi ska ses och fika. För då skulle jag ju slippa undan ;)

Samtidigt så är jag så trött på att inte hitta mina kläder på morgonen, en del har hamnat bakom de före detta fina högarna i min garderob. När jag väl hittar det jag ska ha så har det blivit skrynkligt.. det är en så irriterande start på dagen. Jag är nämligen egentligen en sådan som vill ha fina och ordentliga högar ;)
I emys garderob är det ganka bra ordning men det är mycket som är för litet och lite för somrigt..

Nog om mina garderober, kanske inte är helintressant.. men mer intressant än så är inte min dag idag.

Nej nu ska jag försöka ta mig upp och sätta fart... men ska nog lyssna liten stund till om inte telefonen ringer ;)

Ha en fin dag alla godingar!!

Nillah

1 kommentar:

Toppenbloggen sa...

Hoppas att det gick bra med garderoberna...skönt...snart är det dags att köpa höstkläder...ta fram stövlar, mössor och jackor med lurv=)

Kram på dig//Pixie