onsdag 19 augusti 2009

Tiden knapp

Tiden bara försvinner iväg när man jobbar. Igår var det handledarutbildning på körskolan direkt efter jobbet. Var hemma vid nio på kvällen. Då hade Fillan redan somnat för längesedan hos farmor, som var barnvakt. Så det blev bara Emilio som fick följa med hem.
Detta innebär att jag inte sett Felicia sedan igår mose, eller jo sett, en liten stund i bilen emellan jobb och körskola. Men ändå, ajajaj, längtar galet efter min lilla gumma.

Nähä, nu är det jobb som gäller för hela slanten. Sen är det besök hos hjärtläkaren. Hoppas att hon har nåt positivt att komma med.

Ha en bra dag allihop//P

5 kommentarer:

Anonym sa...

GL hos HL

Anonym sa...

Hej kusinen!
Ringde du igår?? Jag dök i säng redan kl 21.15, var sååå trött. Gumman sover inget vidare på nätterna just nu ;(.
VAknade 05.15 imorse o ville leka, tänk om man hade den energin ;)

Lycka till idag, jG HÅLLER TUMMMARNA!!

mASSOR av kramar Kuselinen

Anonym sa...

JAG håller tummarna skulle det ju stå.. stress o jäkt ;)

therese sa...

kul med handledarutbildningen. nu kan du ju börja köra på riktigt.

håller tummarna för doktorsbesöket. nu räcker det med elände för dig.så jag bokar att du ska vara helt återställd nu :-)

kram från grannen som är hemma med febersjuk love idag.

Anonym sa...

hehe...det var snällt...iof ett mirakel då...om hålet vuxit igen, men tack ändå=)hihi
krya på lillgubben!