onsdag 16 december 2009

Paradise hotel-heja Rami

Ikväll 21.00-missa inte!!

//P

6 kommentarer:

Anonym sa...

Aha är det idag igen nu, måste man ju se! Dumt att de byter dagar och tider och sånt där, får inget flyt i det!

Anonym sa...

Bra att jag har järnkoll då=)hehe...inte alls lite småpatetiskt=)hihi...

Anonym sa...

Äh..alla har ju olika intressen, det där är kanske din grej :)

Anonym sa...

Haha...ja SÅ är det! På mina fritidsintressen måste jag skriva...
1:Paradise Hotel
2:Robinson
3:Smink
4:Att festa
5:Umgås med mina barn, men bara om det är vardag, annars har jag barnvakt!!

Det hade ju låtit sunt!!=)

PS: Alla ni som ibland inte förstår...detta är en skämtlista, skämt, som i skratt, ha ha...osv...ok??=)

//P

Anonym sa...

Vadå skämt??

Jag blev förvånad att du fick in barnen på topp fem, jag menar hur jävla kul är det att hänga med dem en tisdag liksom??
Shit, va fan..då kan man ju glida runt på stan och fika liksom!

Anonym sa...

Vadå skämt??

Jag blev förvånad att du fick in barnen på topp fem, jag menar hur jävla kul är det att hänga med dem en tisdag liksom??
Shit, va fan..då kan man ju glida runt på stan och fika liksom!