torsdag 17 december 2009

Paradise hotel-Cimon

Ja så här ser han ut, Cimon med C, för er som inte följer Paradise.

Killen som inte är ett dugg finkänslig, hehe. Han suktar öppet efter andra trots att han hånglar hårt med sin partner Greta. Blir spännande att följa utvecklingen. Vore ju hysteriskt roligt om han fick som han ville och blev inkvarterad med utvikningstjejen Erika, hehe, vore BRA för intrigerna, hehe *gnuggar händerna*

VADÅ?? Jag är småbarnsmamma, sånt här ÄR spännande för mig=)

Snart är det dags att åter bege sig till paradiset!!
Missa inte hotellets frestelser klockan 21.00


Pixie

5 kommentarer:

Anonym sa...

I dag är jag beredd iaf! :)

Anonym sa...

Bra det...får ju inte missa det...vad ska vi då debattera här!!=)

Anonym sa...

Precis..det är ju bara väder och tv som folk kan prata om nu för tiden :)

Anonym sa...

Ja å DET är ju tråkigt...vädret iaf...däremot TV, tjoho, det är ju livet för oss föräldrar=)

Anonym sa...

Hehe ja tv är grymt..Jag är ju lite dålig på att följa serier bara men här hänger jag med hyfsat!

Inte lätt att vara gammal utsliten pappa :)