torsdag 31 december 2009

GOTT NYTT ÅR!!

Idag är årets sista dag. En kort summering av året är väl att året varit helt ok och innehållit både toppar och dalar. Så som livet ska vara antar jag, även om jag helst skulle vara ständigt på topp!
Jag har hittat ett jobb där jag trivs och kommer vara kvar även nästa år som det ser ut nu. Vi har haft flera härliga semesterstunder både i vinterkyla och i sommarvärme. Året slutade dessutom med ett husköp vilket känns himla bra. Efter fyra års letande blev vi äntligen med hus!! Just nu går det åt mycket tid att leta nytt kök, nya badrumsmöbler och tapeter till hela huset. Därav har bloggtiden varit sparsam, men nu är jag här igen ;)

Det nya året ska firas in med goa vänner, det blir god mat (antar jag) prat och raketer. Emy har fått en egen flaska med bubbelcider som hon längtar att få öppna ;)

Nu kallar familjen på uppmärksamhet!

Jag önskar er alla ett gott slut och en god början!!

Kramar Nilllah

1 kommentar:

Anonym sa...

Nyårskramar från Lkpg å välkommen tillbaka, pussar till er alla tre!!