torsdag 17 december 2009

Andreas åkte ut...


Nu tar det ju emot lite att se Paradise Hotel i fortsättningen. Inte för att just Andreas åkte ut...utan för att fullt friska laxar står å gråter, lipar, bölar för att en motståndare i en tävling åker ut!!!??? Vad fan är DET för nåt. Skitlöjligt ju. Eller så är det så tragiskt att det faktiskt inte är helt hundra friska små öringar som vistas på Paradise...ajabaja kanal 6.


...är lite inspirerad...ser ett currylinje/fisk-program på ettan, (därav mina fishwords), hehe...med helt galet konstiga människor...de springer omkring med pinnar och (aaoooom) "känner" saker med dessa pinnar, fiskar med en pinne i handen...dock ingert spö, utan en aaaoooom, currypinne!!!!


"Känner ingen öring här...men nu tänker jag på sik"...swisch, kasta nät, å sik fick han...eller fisk i alla fall...=)


Blir helt avis...vill också tro sådär mycket på någonting!!!!


Nähä, nu ska jag spå mig själv med hjälp av potatischips...trixet är att tugga långsamt och svälja många många...aaaoooom...tror jag ska köra en spikmattan i garderoben och bara äta chips seans här nu faktiskt...å försöka troooo, på fettets helande kraft!!


Swingaling//Pixie

8 kommentarer:

Anonym sa...

Haha det var roligt skrivet! :)

Ja inte för att jag bryr mig om vem som åker ur men det blir ju lite svårspelat när de ändrar reglerna hela tiden så att det passar utefter hur de vill ha programmet.
Ena gången ska tjejen välja av de två killar som ställt sig vid hennes sida. Nästa gång åker tjejen ur direkt där det står två. Skicka in en ny som kan göra och säga vad som helst, de blir ju ändå immuna osv osv.
Oavsett hur grym intrigmakare, hur socialt bra man spelar spelet, hur mycket man lurar och bedrar osv så är du ju ändå i händerna på produktionen, de har kvar den de vill..

Anonym sa...

Ja precis, så är det ju, produktionen styr...jag hade för mig att i gamla paradise så fick den som var immun välja först...lite mer spänning faktiskt=)

Anonym sa...

Ja så borde det ju vara, då hade det kunnat bli lite mer öppet. Nu blir det ju helt uppenbart hur det blir ganska direkt..

Anonym sa...

Ja...vi får skriva och klaga...till nästa år=)

Anonym sa...

Jag har redan skrivit!

Anonym sa...

Vad bra...eftersom du har lite kontakter...eller jag menar då du är frekvent besökare på paradisebloggarna=)De känner ju dig nu vid det här laget...hehe

Anonym sa...

Hehe..jag har faktiskt inte ens kollat in där än..Såg det på Flashback..Det är min säkra källa för allt :)

Anonym sa...

Aha...du har kvar ditt gamla intresse förstår jag;)