fredag 30 oktober 2009

Somnade på soffan i vanlig ordning. Vakn

Somnade på soffan i vanlig ordning. Vaknade nyss och bytte till sängen. Vad händer? Jo jag blev pigg såklart:( hallå...det är ju natt och sovdags ju. Nåja kan göra kom-ihåg-planering tills jag somnar:) Närmaste framtiden händer det en del kul: prinsesskalas på lördag, familj och utedag på söndag. Kalas för 3årig Fillan på måndag:)tjoho vad tiden går fort, anställningsintervju- sen träffa släkt/vänner på tisdag, öppet hus, dvs jobba från 07.00-20.00 onsdag och däremellan hinna träna, sola och färga håret. Hinner inte så mycket när man somnar mellan 19-20... Näpp nu måste jag sova för att strax vakna!
Pixie

7 kommentarer:

Anonym sa...

hej hopp!
Ska bli kul att ses på tisdag. Kan vi ha tjejsnack och bara mysa!! Kan du inte sova hos oss?? SNÄLLLA!!!!!! Skulle vara så roligt tycker jag!!

vi hörs vännen!

Kram

Anonym sa...

ser när jag läser att du ju jobbar på onsdag, trodde du skulle stanna i sde.. Men vi kan väl ta en god lunch på tsdag ist?? ;)
KJAM

Anonym sa...

Tror jag sover över och flexar på morgonen...vi får se=)
Kramis...

Anonym sa...

Phuu vilken dag..jobb och handboll varvat hela dagen och kvällen. Nu sover handbollsliraren och pappan har sjunkit ner i soffan en stund innan sängen väntar. Upp och nya tag i morgon igen, nya matcher väntar! :)

Anonym sa...

Heja heja gumman och pappan...du minns ju själv hur kul det var...så det är bara att se glad ut och köra på. Inte klokt att tiden gått så fort...var ju själv ganska nyss på skadevi...som det känns i alla fall...=)

Mäh, vi dansade aldrig tryckare på nåt skadevi va??=)hehe...

Anonym sa...

Ja klart jag minns det så det är inga problem. Jag är hellre där än sitter hemma i soffan och glor hela helgen!

Hehe nä inte vad jag minns iaf, men det är ju inte omöjligt :)

Anonym sa...

Äh, då gjorde vi nog inte det...för DET hade du kommit ihåg vill jag lova=)hehe