måndag 5 oktober 2009

Jag klarade det!!!

Tjohooooooooo!!!
Känner mig helt galet glad...
Är lite seg i starten, ähum, 15 år senare än alla andra...men när jag gav mig den på det så fixade jag det efter4 veckor...nödvändigt att jag väntade, eeeeh?? Knasigt...

Men nu är kortet mitt!!!!

Puss till alla godingar å tack för att ni är så fina och ställer upp...
Familjen-Nillah å co
Vänner-grannar, om ni inte fattade att ni var vänner, hehe...
Å alla andra mystiska fina personer som bara finns och säger smarta saker på vägen...

Såklart mocha hubbabubba, jamma, lil`bro å Matsimatsi...

KRAAAAAAAAAAM
Tokglad körkortsinnehavare...
Pixie

Kusin-Patrik, backen är på väg, å jaaaa, du vann!!!=)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Åh så glad jag är för din skull kusse.. det bästa av allt är att vi kan ses på halva vägen nu!!!! ;)

KRAAAAAAAAAAAM Bra jobbat!! Måste vara mer imponerande att klara körkort när man har två barn samt jobbar heltid..
grymt bra!

Anonym sa...

Fan så gött, stort grattis! Känner mig lite delaktig, du övningskörde ju trots allt femtio meter med mig en gång i tiden så det måste varit där grunden lades :)